Tuesday 26 April 2016

Daily Reflection 26 April 2016

                        26th April 2016 Tuesday Fifth Week of Easter

REFLECTION
John 14:27-31a
"The gift of peace"
We experience fears within us – fears of not being loved well, fear of losing our loved ones, fear of changes, fear of the future, etc. Today, Jesus comes with these words to us: “Peace I bequeath to you, my own peace I give you, a peace the world cannot give, this is my gift to you.” Jesus gently invites us today to remain in Him. It is from being in communion with Him that we truly receive and live His peace. With peace in our hearts, we too are called to be givers of Christ’s peace to others.

Do I find Jesus the source of my peace?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

26-4-16复活期第五周星期二

默想
若14.27-31a
"留在平安中。"
复活主留下的平安不是短暂的,而是持久的。若望福音的“留在/住在/存在”是指密切无间的深厚关系。这平安和爱源自圣父圣子的圆满共融,流溢普世,滋润万物。

“我把平安留给你们”。让我酣憩在主怀中,细品复活主的深邃平安。
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

26hb April 2016 (Hari Selasa Paskah Ke Lima)
Renungan
Yoh 14:27-31a
"Karunia damai"
Kita mengalami ketakutan dalam diri kita – takut tidak dicintai, takut kehilangan orang yang kita kasihi, takut kepada perubahan, takut kepada masa depan, dan lain-lain. Hari ini, Yesus datang dengan perkataan ini: “Damai sejahtera  Ku tinggalkan bagimu. Damai sejahtera-Ku kuberikan kepadamu, dan apa yang Kuberikan tidak seperti yang diberikan oleh dunia kepadamu. Inilah hadiahKu kepadamu. “ Yesus dengan lemah lembut menjemput kita hari ini untuk tetap tinggal di dalam Dia. Hanya melalui kesatuan denganNya kita boleh menerima dan menghidupi damai Nya. Dengan damai di dalam hati, kita juga dipanggil untuk memberikan damai sejahtera Kristus kepada orang lain.

Adakah saya menjadikan Yesus sebagai sumber kedamaian?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
26-4-16
Ari Dua Minggu Paska Ka Lima

Renungan
John 14:27-31a
"Pemeri Pemaik"
Kitai berasai takut dalam diri kitai-takut ketegal enda dikerindu,takut nyau urang ti dikesayau kitai,takut bisi berubah, takut utai ka masa depan serta takut utai bukai. Saritu,Jesus datai enggau leka jako tu:Pemaik Ku,tinggal Ku ka kita,Pemaik Ku beri ka kita ukai baka ti bagi dunya. Tu meh pemeri aku ka kita." Jesus enggau ati ti nelap ngangau kitai saritu awak belama ia diau enggau Iya. Semina begulai enggau Jesus, kitai ulih nerima serta idup dalam pemaik Iya. Enggau pemaik di ati, kitai mega dikangau awak ka meri pemaik Kristus ngagai urang bukai mega.

Nama aku nyadika Jesus nya pun pemaik?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.