Sunday 1 May 2016

Daily Reflection 1 May 2016

1st May 2016 Sunday Sixth Week of Easter

REFLECTION
John 14:23-29
"If you love me…"
Jesus offers us His own peace which comforts us when we feel tired of loving, and strengthens us to have no fear of becoming vulnerable in loving others. Jesus never lets us down but stays faithful to all that He promises us. Today, let us trust in Him who loves us so much, as we live this day with Him in us.How can I get joy and strength to love from Jesus’ promise to me?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

1-5-16  复活期第六主日

默想
若14.23-29
“如果你们爱我”
爱是互动的:爱耶稣必遵守他的话;他与父要住在门徒内。耶稣回归父,父派遣圣神,圣神使门徒想起耶稣说的一切话。耶稣给门徒留下平安,即“永生”。

我怎样回应耶稣的许诺?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

1hb Mei 2016 (Hari Ahad Paskah Keenam)

Renungan
Yoh 14:23-29
"Jika kamu mencintai aku.."
Yesus menawarkan kepada kita damai-Nya sendiri yang menghibur kita ketika kita merasa lelah mengasihi, dan memberi kekuatan kepada kita agar tidak takut mencintai orang lain.
Yesus tidak pernah membiarkan kita lemah tapi tetap setia kepada janjiNya kepada kita. Hari ini, marilah kita percaya kepada Dia yang sangat mengasihi kita, karena kita hidup hari ini bersama-Nya di dalam kita.

Bagaimana saya boleh mendapat sukacita dan kekuatan untuk mencintai dari janji Yesus kepada saya?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

01-05-16
Ari Minggu Paska Ka Enam

Renungan
John 14:23-29
"Enti nuan rinduka Aku..."
Jesus meri kitai pemaik Iya ti ngelantang ka kitai lebuh maya kitai lelak dalam rindu ka urang, serta ngeringka kitai awak ka enda takut lebuh serta lemi lebuh kitai rindu urang bukai. Jesus enda kala ngelak ka kitai, Iya tetap entang kitai munyi ko janji Iya empu. Saritu aram meh kitai tetap arap ngagai Iya ti rindu ka kitai enggau pengabis ati, lebuh maya kitai idup baka ka saritu dalam Jesus.

Kati aku bulih pengaga serta pengering awak rindu ari janji semaya Jesus ka aku?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD