Friday 6 May 2016

Daily Reflection 6 May 2016

6th May 2016 Friday Sixth Week of Easter

REFLECTION
John 16:20-23
"Joy"
Joy is not the same as happiness. Happiness is a feeling that comes from external circumstances. Joy, on the other hand, comes from within us. It is a deep certainty that God is with us always. Thus, jot and sadness can co-exist in harmony. The promise of Jesus that we will have joy does not mean we will never have suffering or pain. Rather, we will still struggle with problems and difficulties at home, at work, in the parish, etc., but His presence in us will bring us His comforting peace.

A joyful person is a person close to Jesus. Am I a joyful person then?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

6-5-16  复活期第六周星期五

默想
若16.20-23
“喜乐常存”
在新约,妇女生产常用作“死亡”的喻像,而生下孩子是“复活”的喻像。读经提到“忧愁”是因死亡阴影笼罩,而“喜乐”是因基督复活。这喜乐谁也不能夺去,因为复活主彻底摧毁死亡。

基督徒怎样能苦中作乐?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

6Hb Mei 2016 (Hari Jumaat Paskah Ke Enam)

Renungan
Yoh 16:20-23
"Sukacita"
Sukacita tidak sama dengan kebahagiaan. Kebahagiaan adalah perasaan yang datang dari keadaan luar. Sebaliknya sukacita, datang dari dalam diri kita. Ia adalah kepastian yang mendalam bahawa Allah sentiasa bersama kita. Oleh itu, sukacita dan kesedihan boleh wujud bersama-sama dalam suasana harmoni. Janji Yesus bahawa kita akan mempunyai kegembiraan bukan bermakna kita tidak akan mempunyai penderitaan atau kesakitan. Sebaliknya, kita masih akan berjuang dengan masalah dan kesukaran di rumah, di tempat kerja, di paroki, dan sebagainya, namun, kehadiran-Nya dalam diri kita akan membawa  kedamaian kepada kita.

Orang yang penuh sukacita dekat dengan Yesus. Adakah saya orang yang penuh sukacita itu?

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
06-05-16
Ari Lima Minggu Paska Ka Enam

Renungan
John  16:20-23
"Lantang Ati"
Lantang ati enda sebaka enggau pengaga. Pengaga datai ari pengasai ari utai nyadi diluar. Pengelantang ati datai ari diri kitai. Ianya mai kitai ngagai penemu penalam Allah Taala entang kitai. Ketegalnya pengelantang serta penusah ati sigi bisi dalam maya harmoni. Janji Jesus sigi madah ka kitai bisi pengelantang tang ukai nya aja, kitai mega bisi penusah serta pemerinsa. Kitai alu deka enggau naka ulih belaban serta tetap dalam kitai bedepan enggau mayuh macam penanggul didalam bilik, tempat kerja, digerija serta endur bukai, Tuhan entang kitai alu mai pemaik ka kitai.

Orang ti penoh enggau pengelantang sigi semak enggau Jesus. Nama aku orang ti bisi Pengelantang?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD