Saturday 7 May 2016

Daily Reflection 7 May 2016

                        7th May 2016 Saturday Sixth Week of Easter

REFLECTION
John 16:23b-28
"What do I desire?"
What does Jesus mean by telling us that we can ask for anything in His name and God will grant our request? Does it mean we have a “vending machine” or a “genie” God? We need many things. We want many things. Yet, we fail to realise that what we need and want might not be advantageous to us. Jesus invites us to look and listen deeply to our hearts. Ask ourselves: What does my heart truly desire?

Listen attentively to the cries of my heart, what is my main desire now?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

7-5-16  复活期第六周星期六

默想
若16.23b-28
“喜乐圆满”
23节耶稣说“你们因我的名无论向父求什么,祂必赐给你们”。为什么有时求了却得不到?----关键在于27节:谁爱耶稣,必同心同意,所求的合乎天父意旨,能得到圆满的喜乐。

我与耶稣是同心同意的吗?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

7hb Mei 2016 (Hari Sabtu Paskah Ke Enam)

Renungan
Yoh 16:23b-28
"Apakah yang saya inginkan?"
Apakah yang dimaksudkan Yesus ketika Dia mengatakan bahawa kita boleh meminta apa saja dalam namaNya, maka akan diberikan kepada kita? Adakah ini bermakna kita mempunyai “mesin penjual” atau “roh” Tuhan? Kita memerlukan banyak benda. Kita inginkan banyak benda. Namun kita gagal untuk menyedari bahawa apa yang kita perlu dan ingini mungkin tidak memberi kelebihan kepada kita. Yesus menjemput kita untuk melihat dan mendengar hati kita. Tanya diri kita: Apakah yang benar-benar diingini oleh hati saya?

Dengar dengan teliti tangisan hati kita, apakah keinginan utama saya saat ini?

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
7-5-16
Ari Enam Minggu Paska Ka Enam

Renungan
John 16:23b-28
"Nama Utai ti Deka ka Aku"
Nama reti jako Jesus lebuh Iya bejako awak kitai ulih minta sebarang utai dalam Nama Iya, alu deka diberi ka kitai? Nama tok reti ia kitai bisi "misin nyual utai" tauka Tuhan ti baka "antu jin" ti meri utai ka dika kitai? Kitai sigi beguna mayuh utai. Kitai ka mayuh utai. Tang kitai selalu enda berasai utai ti dipeguna kitai serta di deka kitai engka utai ti nadai mai pemaik ka kitai. Jesus mai kitai meda serta ninga enggau dalam agi ka nyawa ari ati kitai. Tanya diri kitai: Namai utai ti amat dipenguna aku?

Dinga enggau manah ka sada ati aku, nama utai ti ama di deka aku maya tu?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.