Friday 10 June 2016

Daily Reflection 10 June 2016

10th June 2016 Friday Tenth Week of Ordinary Time

REFLECTION
Matthew 5:27-33
"Tear, throw and live!"
Jesus invites us to dare to be radical by having the courage to stop, to cut, to tear away, to throw away anything that truly prevents us from living a life of truth and love. Many times, we think that as long as we do not act, we are not breaking any laws. It is what we have in our hearts that matters. Lust, anger, greed, resentment, etc., must not be the residents of our hearts that control how we think and act. Rather, God must be the owner of our hearts that leads us to live as people of integrity and honesty.

What is Jesus’ message for us today?

๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น

10-6-16 ๅธธๅนดๆœŸ็ฌฌๅๅ‘จๆ˜ŸๆœŸไบ”

้ป˜ๆƒณ
็Ž›5.27-32
“ๆˆ‘ๅดๅฏนไฝ ไปฌ่ฏด”
่€ถ็จฃ็›ดๆŽข้‚ชๆถ็š„ๆบๅคด,่ฆไบบๆณจๆ„ๅฟƒๆ€ๅฟต่™‘,้˜ฒๅพฎๆœๆธ。

ๆˆ‘ๅฏนๅ„็งๆฌฒๆœ›็š„ๆณขๅŠจๆœ‰ๅคšๅคง้†’่ง‰?

๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น

10hb Jun 2016 Hari Jumaat Minggu Biasa Ke Sepuluh

Renungan
Matius 5:27-33
"Cungkil, buang dan hidup!"
Yesus menjemput kita untuk berani menjadi radikal dengan mempunyai kekuatan untuk berhenti, memotong, membuang, melemparkan apa sahaja yang menghalang kita untuk hidup dalam kebenaran dan cintakasih. Seringkali, kita berfikir bahawa, sekiranya kita tidak bertindak apa-apa, kita tidak melanggar hukum. Namun, apa yang ada dalam hati kita, itu yang lebih penting. Percabulan, kemarahan, ketamakan, kemarahan, dll., tidak harus tinggal dalam hati kita, mengawal fikiran dan tindakan kita. Sebaliknya, Tuhan Allah harus tinggal dalam hati sehingga kita hidup sebagai peribadi yang jujur dan mempunyai integriti.

Apakah pesan Yesus kepada kita hari ini?
๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น
10-06-16
Ari Lima Minggu Biasa Ka-10

Renungan
Matius 5:27-33
"Nyarik,Muai sereta Idup"
Jesus ngangau kitai nyadi berani enggau bisi pengering awak ka kitai ulih badu, mutong sereta muai barang utai ti nyadi penanggol dalam pengidup kitai dalam pemendar sereta pengerindu. Bisi maya kitai ngumbai diri enti nadai ngaga nama utai, kitai enda ngelangar adat. Utai ti penting ianya utai ti dalam ati. Pengeringat,butang sereta dosa lain enda tau diau dalam ati, runding sereta pengawa kitai. Semina Tuhan aja tau diau dalam ati kitai ngambika pengidup kitai nyadi pengidup ti mandang ka pengawa manah sereta jujur.

Nama pesan Jesus ngagai kitai saritu?
๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น๐Ÿ”น

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.