Friday 11 November 2016

Daily Reflection 11 November 2016

11th November 2016 Friday St Martin of Tours

Reflection
Luke 17:26-37
 “Carpe diem”
None of us know when our final day will be. However, all we know is that we have this very moment to be prepared and ready by seizing the day!
What must we do in order to live fully? The answer is: Love. When we finally meet God face-to-face one day, He will not ask to see all our achievements and bank account nor to hear all the good praises from people. He will ask to see our hearts, and He will ask: Have you loved?
Today, carpe diem! Make our lives extraordinary by simply loving.

At the end of my life, what do I want to give to Jesus?
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

11-11-16 常年期32周星期五

路17.26-37
“在诺厄的日子怎样,在人子的日子也怎样”(26节)
天国的满全何时来临,无人能准确预测。就算关系密切的人,也不确定谁能得救,谁不能(34-35节)。

“那里有尸体,老鹰就聚集在那里。”指什么?
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

11hb November 2016 - St Martin dari Tours, Uskup dan pengaku iman.

Renungan
Lukas 17:26-37
"Carpe diem!"
Tidak ada seorang pun kita mengetahui bila hari terakhir kita di dunia ini. Namun, kita tahu bahawa kita mempunyai saat ini untuk bersedia dengan menikmati hari ini!
Apakah yang perlu kita lakukan untuk hidup sepenuhnya? Jawapannya adalah: Kasih. Apabila kita bertemu Allah muka ke muka, Allah tidak akan melihat semua pencapaian kita dan jumlah wang yang ada dalam bank akaun atau mendengar pujian yang diberikan oleh orang lain kepada kita. Allah akan meminta untuk melihat hati kita, dan bertanya: Adakah kamu telah mengasihi? Hari ini, carpe diem! Jadikan hidup kita luarbiasa dengan mengasihi.

Pada akhir hidup saya, apakah yang akan saya berikan kepada Yesus?
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

11-11-16
Hari Lima Minggu Biasa Ka-32
St. Martin ari Tours

Renungan
Luke 17:26-37
"Carpe Diem-ambi peluang ti agi bisi"
Nadai siko kitai nemu kemaya kitai deka ninggal ka dunya tu. Tang kitai semua nemu kitai bisi tiap awak ti endur kitai nyedia ka diri sereta ngambi peluang ba hari nya.
Kati kitai ka idup enggau pemendar? Jawapan ia:Pengerindu. Lebuh kitai betunga mua enggau Allah Taala jemah ari ila, Iya enda minta pemansang ti udah digaga kitai tauka pemayuh duit dalam bank akaun kitai tauka pemayuh jako puji orang ka kitai. Iya deka meda ati kitai sereta nanya kitai: kati nuan selalu rindu?
Saritu, ambi meh peluang ti agi bisi (Carpe Diem) nyadika pengidup kitai utai ti nyelai ari ka selama enggau selalu rindu.

Aba ujung pengidup aku, nama utai ka diberi aku ngagai Jesus?
🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.