Friday 28 October 2016

Daily Reflection 28th October 2016

28th October 2016 Friday 30th Week of Ordinary Time - Ss. Simon & Jude

Reflection
Luke 6:12-19
“Called and chosen from a crowd”
Today’s gospel passage is all about being called and chosen by God.
Each of us is being called and chosen by God out from a crowd. He knows us through and through, and entrusts us with the mission of living as His beloveds, His children, His friends in this world. Our being chosen is not for us to feel distant from others or being bitter than them. Rather, God has chosen us for others. Secure in being God’s chosen ones, we are called to help others to discover God’s love too.

How can I remind myself today that I have been called and chose to live as God’s chosen one?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

28-10-16 圣西满圣达陡二宗徒

路6.12-16
“称他们为宗徒”(13节)
今天福音的宗徒名单并没有“达陡”,所以教会传统把16节“雅各伯的儿子犹达”(思高圣经误译作“兄弟”)与 谷3.18;玛10.3提到的“达陡”看作是同一个人。

很多宗徒的生平都不可考,重要的是:他们是“被派遣的”(“宗徒”原义)。
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

28 hb Oktober 2016 Hari Jumaat Minggu Biasa Ke 30 - Ss. Simon & Jude

Renungan
Lukas 6:12-19
 “Dipanggil dan dipilih diantara orang banyak”
Petikan Injil hari ini adalah tentang dipanggil dan dipilih oleh Allah. Setiap kita dipanggil dan dipilih Allah keluar dari antara orang ramai. Dia mengenal kita dan mempercayakan kepada kita misi iaitu hidup sebagai kekasihNya, anak-anakNya, sahabatNya di dunia ini. Panggilan kita ini bukan untuk kita merasa jauh dari orang lain atau berbeza daripada mereka, tetapi Allah memilih kita untuk orang lain. Sebagai anak-anak pilihan Allah, kita dipanggil untuk membantu orang lain dalam menemukan cintakasih Allah.

Bagaimana saya harus mengingatkan diri saya hari ini bahawa saya telah dipanggil dan dipilih untuk hidup sebagai pilihan Allah?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

28-10-16
Hari Lima Minggu Biasa Ka-30
St. Simon & Jude

Renungan
Luke 6:12-19
"Dikangau sereta dipilih ari bala mayuh"
Injil saritu pasal dikangau sereta dipilih ulih Allah Taala. Genap iko kitai dikangau sereta dipilih ari bala mayoh. Iya nemu semua pasal kitai sereta nyerah ka tanggungjawab nyadi anembiak dikerindu Iya, kitai ti anak, ti pangan Iya aba dunya tu. Kitai dipilih ukai ketegal nyerara kitai ari orang bukai tauka nulak sida. Tang, Allah Taala milih kitai ketegal sida. Ulihnya kitai enggau ati lantang meri tulong ka orang bukai ngambi sida mega meda pengerindu Allah Taala.

Kati aku ulih ngingatka diri orang ti dikangau sereta dipilih diau baka iya ti dipilih Allah Taala?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.