Monday 19 December 2016

Daily Reflections 19 December 2016

19th December 2016 Monday 4th Week of Advent

Reflection
Luke 1:5-25
“Faith, not doubt”
Many times, we can be diligent in observing rituals and commandments, and live good Christian life. However, we struggle deep down with a lot of fears and doubts because our hearts are not open to God and His ways. We wonder, “How can I be sure of this… How can I be certain of the future… How can I have the guarantee that this is the way for me?” Why don’t we turn to God in prayer and be honest with Him about our fears and doubts? He wants to bring us to deeper faith, to greater trust. He longs that we have peace within our hearts.

Do my fears and doubts stop me from rising to greater faith in God and His Word?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

19-12-16 将临期第四周星期一

路1.5-25
“为上主准备一个善良的百姓”(17节)
若翰“要以厄里亚的精神和能力,在他前面先行,使为父的心转向儿子,使悖逆者转向义人的心意”(17节引用 拉3.23-24)。犹太人相信上主审判的日子来临以前,祂先派遣厄里亚来重整乱序。四位圣史都把洗者若翰看作是耶稣的先驱,表示耶稣就是“上主”。

在等待耶稣基督第二次来临时,我们怎样为上主准备一个善良的百姓?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

19 hb November 2016 Hari Isnin Minggu Advent Ke 4

Renungan
Lukas 1:5-25
“Iman, tidak ragu-ragu”
Seringkali, kita boleh menjadi rajin memerhatikan ritual dan hukum dan menjalani hidup Kristian dengan baik. Namun, jauh didalam hati, kita berjuang dengan ketakutan dan keragu-raguan kerana hati kita tidak terbuka untuk Allah dan jalanNya. Kita tertanya-tanya, “Bagaimana saya boleh pasti tentang ini…bagaimana saya boleh pasti dengan masa depan saya…bagaimana saya dapat jaminan bahawa ini adalah jalan terbaik untuk saya?” Mengapa kita tidak berpaling kepada Allah melalui dao dan menjadi jujur kepadaNya tentang segala ketakutan dan kesangsian kita? Allah ingin membawa kita untuk lebih mendalami iman kita, kepercayaan yang lebih teguh. Dia merindukan agar kita memiliki kedamaian dalam hati kita.

Adakah ketakutan dan kesangsian menjadi penghalang kepada saya untuk meningkatkan lagi iman saya kepada Tuhan dan SabdaNya?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

19-12-16 Hari Satu Minggu Advent Ka-4

Renungan
Luke 1:5-25
"Arap,anang kakang ati"
Bisi maya kitai lebih mentingka atur cara sereta ukum dalam sembiang sereta diau nyadi orang Kristian ti badas. Tang,dalam lubuk ati kitai, kitai berasai takut sereta kakang ati laban ati kitai enda nerima Allah Taala sereta atur Iya. Kitai nanya diri, "katika aku arap ka utai tu...katika aku andal utai ti deka nyadi..katika aku andal tu meh atur ti manah ka aku?" Aram kitai mansang ngagai Allah Taala dalam sampi sereta ngaku asai ati kitai ti takut enggau kakang ati. Iya deka mai kitai ngagai pengarap ti bendar sereta besai. Iya deka meri kitai pemaik dalam ati kitai.

Katika asai takut sereta kakang ati mai aku badu angkat ngagai pengarap ti besai ngagai Iya sereta Jako Iya?
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Acknowledgment: Reflections are based on “Prayer for Living: The Word of God for Daily Prayer Year C” by Sr. Sandra Seow FMVD.